Skip to content

עקבו אחרינו

משלוח חינם עד בית הלקוח בכל קנייה

צור קשר

כמה עובדות שלא ידעתם על החברים שלנו

כמה עובדות שלא ידעתם על החברים שלנו | Bulldogs-israel

 עובדות שלא ידעתם על החברים שלנו 


 הישבן הוא תעודת הזהות

אם אתם נגעלים או מבועתים מהעובדה שהכלב שלכם תוחב את אפו בישבן של כלב אחר - אין סיבה להרגיש כך. ריחו של כלב הוא סימן ההיכרות הראשוני עבור כלב אחר, ומה לעשות שבלוטות הריח נמצאות בישבן?

אף = טביעת אצבעות

אתם בוודאי מכירים את העובדה שלכל אדם טביעות אצבע שונות. זה נכון גם לגבי האף של כלבים - אין שני כלבים עם חוטם זהה.

עיוור תקרא אתה יודע למי

כלבים עיוורי צבעים? ממש לא. כלבים רואים צבעים, רק באופן דהוי יותר מבני אדם. תנסו לראות משחק כדורגל בשעת השקיעה ללא זרקורים - כך בערך הכלב רואה

שנה של בן אדם היא שבע שנים של כלב? לא בדיוק

חונכנו להכפיל גיל כלב ב-7 כדי לחשב את גילו בשנים של בני אדם, אבל זהו חישוב לא נכון. בשנתו הראשונה כלב "צובר" 15 שנות אדם, בשנתו השנייה 9 ומהשלישית והלאה כ-5 שנים. הכלב שלכם בן 14? הוא בערך בגיל 84 בשנות אדם

כמו הפרצוף שלך

כלב יכול לקרוא את תווי פני בעליו ולדעת אם אתם שמחים, עצובים, כועסים או סתם אדישים. האדם הוא בעל החיים היחיד שהכלב מתקשר עמו בצורה כזו.

אני על הכרית

ממצאי מחקרים שונים מעידים על כך ש-45% מבעלי הכלבים ישנים איתם במיטה. מחקרים חדשים שנחשפו לאחרונה מחזקים את טענה זו, ואף גורסים כי שינה עם הכלבים מועילה לבריאות.

טעים לך אחי?

בזמן שהכלבים ניחנו בחוש שמיעה מצוין, מתברר שחוש הטעם שלהם פחות מפותח. לכלבים יש 1,700 בלוטות טעם בלבד, בעוד לבני האדם יש 9,000 כאלה.

יש להם חוש זמן

לכלבים יש שעון פנימי מדויק, והם יודעים מתי הגיע הזמן לישון, לקום, לצאת לטיול ולאכול. הוכח כי כלבים אכן יודעים מה ההבדל בין שעה אחת לחמש שעות. אם מדובר במקרים של התניה, הם יכולים לחזות אירועים עתידיים, כגון זמני הליכה קבועים.

ליטוף הכלב שלכם יכול להוריד את לחץ הדם

מחקרים מראים כי על ידי ליטוף כלב אתם עוזרים להוריד את לחץ הדם שלכם. ליטוף הכלב כל כך מרגיע ושלו, עד שזה בעצם משחרר יותר הורמוני הרפיה שלכם. ולא רק שיש עלייה בהורמוני בהרפיה שלכם, אלא שיש גם ירידה בהורמוני הלחץ שלכם. שלא לדבר על כך שכל הכלבים אוהבים שמלטפים אותם, אז זה גם מועיל להם.

קנאה

מחקרים מראים כי כלבים יכולים באמת להרגיש ולהביע קנאה. לכלבים יש את ההורמון אוקסיטוצין, שהוכח כמעורב גם בביטוי אהבה וגם בביטוי קנאה בניסויים בקרב בני אדם. כך שהכלב שלכם באמת יכול לקנא כשהוא רואה אתכם מביעים חיבה כלבי יצור אחר.

שלכם, צוות בולדוגס 

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published

החזרת מוצרים עד 14 יום מעת קבלת החבילה

!שירות לקוחות מקצועי מהיר ואדיב

100% תשלום מאובטח ומוצפן

אחריות מלאה על כלל מוצרינו